divendres, 11 de març del 2011

El Trébol de 4 Artesania

http://www.eltrebolde4.blogspot.com/
Vaig néixer a Plasencia (Cáceres), però sóc filla adoptiva de Barcelona desde la más tendra infància. Sempre em vaig expresar millor amb les meves mans i per això he treballat en diferents disciplines artístiques però només com a hobby, tot i que amb la pintura he disfrutat i disfruto especialment, va ser a la joieria on vaig trobar la que volia fos la meva vida professional pel futur.
Tinc 41 anys, després de 21 en el mon del so professional, fa cinc vaig decidir canviar de rumb i vaig començar la meva formació en joieria a l´escola El Taller de Barcelona i ja fa dos que va néixer el meu petit projecte. A més de disenyar i crear les meves col.leccions i peces per encàrrec dono classes a Horta (Barcelona).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada